Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami, które są integralną częścią umowy najmu i mają na celu zapewnienie komfortu oraz bezpieczeństwa Gościom.
1. Niniejszy Regulamin określa zasady przebywania, przedmiot świadczenia usług oraz odpowiedzialność na terenie obiektu Siedlisko Czerniówka, zwanym dalej "Obiektem".
2. Regulamin jest integralną częścią umowy, do zawarcia której dochodzi w momencie zakwaterowania, dokonania rezerwacji i/lub opłaty za pobyt. Dokonując powyższych czynności, Gość potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptację.
3. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Siedliska Czerniówka.
4. Teren Obiektu nie może być wykorzystywany w celach komercyjnych i reklamowych bez pisemnej zgody Właścicieli.
5. Organizacja imprez okolicznościowych (np. urodziny, wieczory panieńskie) jest możliwa wyłącznie po uprzednim ustaleniu i uzyskaniu zgody Właścicieli Obiektu oraz może wiązać się z naliczeniem dodatkowej opłaty lub pobraniem kaucji.
1. Wynajmujący określa minimalny czas pobytu możliwy dla dokonania rezerwacji w danym okresie.
2. Warunkiem rezerwacji jest wpłata całości lub części kwoty wynajmu (zgodnie z ustaleniami rezerwacyjnymi). Płatność nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji.
3. W przypadku wcześniejszego wyjazdu, Gościom nie przysługuje prawo zwrotu pieniędzy za niewykorzystane dni pobytu.
4. Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić Właścicielom do godziny 18:00 dnia poprzedzającego dzień wyjazdu. Przedłużenie jest możliwe w zależności od dostępności.
1. Na terenie Obiektu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 - 7:00.
2. Osoby odwiedzające/niezakwaterowane mogą przebywać na terenie Obiektu w godzinach 7:00 – 22:00, wyłącznie za wiedzą i zgodą Właścicieli.
3. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu. Możliwe są indywidualne godziny po wcześniejszym ustaleniu.
4. Dom nie może być zamieszkany lub użytkowany przez większą ilość osób i dni, aniżeli zgłoszono przy rezerwacji. Koszt pobytu dodatkowej osoby dorosłej ustala się indywidualnie. Wszelkie zmiany należy zgłosić Właścicielom.
5. Parkowanie pojazdów jest możliwe tylko w wyznaczonym do tego miejscu. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony. Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdów.
6. W pomieszczeniach mieszkalnych Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia (tytoniu, e-papierosów itp.). Naruszenie zakazu wiąże się z karą umowną w wysokości 500 PLN.
7. Ze względu na ochronę przeciwpożarową zabrania się używania w domkach grzałek, żelazek oraz innych urządzeń elektrycznych i gazowych, niebędących wyposażeniem Obiektu.
8. Każdorazowo Gość opuszczający dom, powinien zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi.
9. Ognisko i grillowanie dozwolone jest wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
10. W domu obowiązuje segregacja śmieci.
1. Korzystanie z bali odbywa się na wyłączną odpowiedzialność Gości i jest równoznaczne z akceptacją niniejszych zasad.
2. Przed rozpaleniem pieca należy bezwzględnie napełnić balię wodą. Nigdy nie należy zostawiać balii bez nadzoru podczas ogrzewania.
3. Kobiety w ciąży oraz osoby cierpiące na choroby serca, problemy z ciśnieniem lub cukrzycę powinny skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem korzystania.
4. Dzieci mogą korzystać z bali wyłącznie pod stałym nadzorem osoby dorosłej. Powierzchnia wokół bali może być śliska.
5. Zabrania się wskakiwania do bali, wnoszenia szklanych przedmiotów, ostrych narzędzi oraz używania mydeł lub innych środków pieniących.
1. Korzystanie z sauny jest możliwe po uprzedniej rezerwacji i jest na wyłączną odpowiedzialność Gościa.
2. Przed wejściem do sauny należy zdjąć biżuterię, umyć ciało i dokładnie je osuszyć.
3. W saunie należy bezwzględnie używać własnego ręcznika kąpielowego do siedzenia/leżenia – podkładając go pod całą powierzchnię ciała, włącznie ze stopami.
4. Zabrania się wnoszenia do sauny jakichkolwiek przedmiotów szklanych, łatwopalnych materiałów, sprzętu elektronicznego oraz spożywania alkoholu.
1. Gość ponosi **pełną odpowiedzialność finansową** za uszkodzenie lub zniszczenie wyposażenia Domu lub Obiektu, powstałe z jego winy (umyślnej lub nieumyślnej) lub z winy osób go odwiedzających.
2. Ewentualne usterki techniczne lub uszkodzenia należy zgłosić Właścicielom natychmiast po ich stwierdzeniu. Brak zgłoszenia w ciągu 4 godzin od zakwaterowania oznacza, że Gość nie ma zastrzeżeń do stanu Domu.
3. Za bezpieczeństwo dzieci na terenie Obiektu, w tym na placu zabaw, oraz podczas korzystania z bali/sauny, odpowiadają wyłącznie Rodzice lub Opiekunowie prawni.
4. Właściciele Obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie pieniędzy, kosztowności i innych przedmiotów wartościowych pozostawionych w Domu, ani za uszkodzenie lub utratę pojazdów Gości.
5. W przypadku rażącego naruszenia zasad Regulaminu, Właściciele mają prawo wypowiedzieć pobyt ze skutkiem natychmiastowym, bez konieczności zwrotu opłaty za niewykorzystany okres.